Prix: 31,63
Source: Naruto Cosplay
Note des Clients
5.0
Did the item fit well?
Fidèle à la taille
100%
Petit(e)
0%
Grand(e)
0%
  • L****a
    fr
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    L’utilisateur a loué tacitement
    26/03/2023
  • C****s
    us
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    Default praise
    27/01/2022
  • S****n
    us
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    Default praise
    12/09/2020
  • L****e
    us
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    La robe m'a très convaincu de la qualité. Il est beau à regarder, agit avec la valeur et a déjà survécu à plusieurs soirées.
    05/09/2017
  • E****o
    ES
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    Très satisfait de la commande, tout est parfait.Merci
    04/11/2016
  • n****6
    us
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    The top didn't quite fit right but I redid it and the stitching wasn't really clean other wise I loved it
    30/01/2016
  • m****u
    CH
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    bon!
    18/01/2016
  • W****e
    us
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    I just received my cosplay today and I tried it on. I still have yet to figure out how to put the vest on.I was also disappointed because it was not the same vest in the photo. I am satisfied otherwise. Thanks.

    Répondre:
    Cher W****e,
    Please do kindly refer to the left hand side page to put the vest on .If the arrival vest is not same as the shown pic .Please feel free to show us some photos of the arrival vest.we'll do our best to assist you 

    22/07/2013
  • a****n
    gb
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    Thank you so much for the Naruto cosplay, its wonderful! It came three weeks exactly after I ordered it.The quality is much higher than I expected ,and it looks really awesome. Thank you!
    24/09/2012
  • x****x
    us
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    Gonna wait for today if i dont get my package reporting to paypal cause seriously no one ever responds to posts or Customer service message . and ive been waiting for 47 days and still no package seriously worst customer service gonna wait for today and im going to report to paypal i feel like there is no package being mailed to me and feel like ive been scameed when i was promised that ill get it on the 29th
    31/03/2012
  • x****x
    us
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    *sigh* paid on february 13th and still have yet to recieve my package....
    30/03/2012
  • r****a
    us
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    I made a huge purchase on february 13th 2012 i didnt have an account when purchased I also emailed the site through all the emails and have yet gotten a response. my address where its going to be shipped is 52 south main street apt#5 gardner mass 01440 Express Checkout Payment sent (unique Transaction ID #00767984FL6938521) Order Description: 70|Standard invoice id: en-uk_120214035148_837 Date payed: february 13th 20012 If a custumer rep can email me at xxravenknightxx@hotmail.com would be greatly appreciated Trying to figure out where my package is
    03/03/2012
  • C****n
    gb
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    J'étais tellement excitée quand le costume de cosplay est apparu devant mes portes !!!! WONDERFUL!
    01/08/2011
  • B****k
    gb
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    J'ai acheté ce costume pour mon spectacle de cosplay le mois prochain, il m'est arrivé très vite et je l'ai mis et il a fière allure. J'ai hâte de l'habiller et de la montrer à mes amis. Je pense qu'ils vont être surpris.
    08/06/2011
  • B****y
    gb
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    J'ai acheté ce costume de Gaara pour mon copain parce qu'il est vraiment un pour Gaara. Je lui ai donné pour son anniversaire et il a été choqué. il ne pouvait pas quitter ses yeux depuis qu'il ouvrait la boîte. Merci beaucoup.
    07/06/2011
  • L****y
    gb
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    Quand j'ai essayé, j'ai été surpris. Je sens que j'étais libing image de Gaara. alors je ne pouvais pas l'enlever.Merci :)
    07/06/2011
  • M****s
    gb
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    J'adore le costume que j'ai, et il s'intègre parfaitement. J'aime la qualité globale. J'ai aimé la rapidité avec laquelle le paquet est arrivé ici, et cela m'a fait me sentir merveilleux à propos de commander chez vous. Je suis impatient d'acheter plus de vous!
    16/05/2011
  • J****n
    gb
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    Salut, je suis très intéressé par la tenue de cosplay. Je ne suis pas sûr de mes mesures exactes. Je suis 5 \ '7 \' et 120 lbs. Masculin. Avez-vous une suggestion quant à la taille que je devrais acheter? et si c'est la mauvaise taille, puis-je l'échanger pour la bonne taille?

    Répondre:
    Cher J****n,
    Thank you for your question. We suggest you to choose custom made mode for free, and if we do sth wrong with the order, we will return or refund for you, you can check our refund and return policy on our site: http://www.milanoo.com/help/index-id-1.html .

    16/04/2010

Aucun commentaire,

N'hésitez pas à laisser vos commentaires ou conseils pour améliorer notre service.
Globalement,comment vous trouvez votre expérience dans cosplayshow.com
Satisfait de Produit:
Satisfait de Livraison:
Satisfait de Service Client:
Faites confiance et recommandez cosplayshow:
coupon
$3.00
Coupon
Conseils : Délai d'un mois
Vous avez soumis avec succès.
Cliquez pour voir
1 We suggest you choose Expedited Shipping way for Halloween Orders now.
2 It is better if you buy Halloween Orders before 20th, Oct. We suggest you choose Ready to Ship items.
3 If you have any question, pls free to contact us.