Preço : 755,71
Avaliação
5.0
Did the item fit well?
100%
0%
0%
  • B****a
    us
    :
    I understand that this cosplay does come with shorts/trousers?

    Resposta:
    Caro(a) B****a,
    it will come with Overcoat Vest Hat Shirt Cravat women's dress, including the shirt

    05/05/2012
  • S****h
    us
    :
    Isso vem com os shorts?

    Resposta:
    Caro(a) S****h,
     Overcoat , est Hat Shirt  Cravat women's dress are included in this dress. 

    02/04/2012
  • r****n
    us
    :
    Eu amo completamente essa roupa, mas eu queria saber se ela deveria vir com calças? se não está tudo bem porque eu tenho tudo o mais. Eu adoro a jaqueta>. <

    Resposta:
    Caro(a) r****n,
    i am sorry we do not have the pants

    02/04/2012
  • A****l
    CH
    :
    Não entendi muito bem o conteúdo. E o casaco te mantém aquecido? Obrigado
    08/02/2012
  • E****e
    gb
    :
    Fiquei muito feliz quando recebi essa fantasia porque queria ir a uma festa com a fantasia. Esse traje fica incrível e quando eu o uso geralmente recebo muitos elogios positivos. A gravata, a jaqueta e o colete tornam o traje único e simples. A cor do traje é irresistível. A qualidade do material de que o vestido foi feito é de acordo com o padrão. Saúdo Milanoo por vender fantasias incríveis.
    21/10/2011
  • R****a
    gb
    :
    This outfit just arrived to me and i totally love it! The quality is good and size is right. The only little disappoint is the hat. It isn't so good looking, but it's okay i think. But still thank you for good customer service and all! I'm totally going to buy my cosplay costumes from here. Ps. The delivery was really fast. Costume arrived to me in 9 days. Ten points to that!
    18/08/2011
  • :****D
    gb
    :
    o chapéu vem com ele ????

    Resposta:
    Caro(a) :****D,
    Dear Valued Customer: Yes,It includes the hat. Cos Component : Jacket + Vest + Trousers + Hat + Shirt + Cravat

    11/07/2011
  • m****o
    jp
    :
    ほかのお店で、この衣服が売り切ればっかりであきらめかけたところ、発見して即購入。
    23/03/2010

Sem comentários.

Como você avaliaria sua experiência de compra em Milanoo.com?
:
:
:
:
coupon
$3.00
Cupom
1 We suggest you choose Expedited Shipping way for Halloween Orders now.
2 It is better if you buy Halloween Orders before 20th, Oct. We suggest you choose Ready to Ship items.
3 If you have any question, pls free to contact us.