Prix: 55,35
Note des Clients
4.0
Did the item fit well?
Fidèle à la taille
100%
Petit(e)
0%
Grand(e)
0%
  • M****s
    us
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    The shoes themselves fit pretty well and look good, however, the color is a bit more orange than brown. Overall, not bad.
    05/09/2013
  • M****s
    us
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    The boots were pretty nice. The tongue wasn't held up well like in some of the other boots I've bought on here, but overall, I'm very happy with them. The color is a little more orange rather than coffee brown, which was a little disappointing, but overall some great looking boots!
    05/09/2013
  • ****n
    us
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    These boots are just what I wanted. They are a good fit, they look good, and i enjoy wearing them. Look great on!
    21/10/2014
  • M****4
    us
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    Les bottes ont l'air génial, mais elles manquent d'une coupe au talon. Cela a provoqué la chute de mes bottes, mon talon n'est pas supporté, et elles sont assez insupportables. Heureusement, j'ai été en mesure de les transmettre à quelqu'un qui ne dérange pas le défaut de construction.
    26/07/2013
  • C****n
    gb
    Coupe globale:Fidèle à la taille
    Belles bottes! Je vais le porter sur mon spectacle cosplay! Ce sera génial
    16/08/2012

Aucun commentaire,

N'hésitez pas à laisser vos commentaires ou conseils pour améliorer notre service.
Globalement,comment vous trouvez votre expérience dans cosplayshow.com
Satisfait de Produit:
Satisfait de Livraison:
Satisfait de Service Client:
Faites confiance et recommandez cosplayshow:
coupon
$3.00
Coupon
Conseils : Délai d'un mois
Vous avez soumis avec succès.
Cliquez pour voir
1 We suggest you choose Expedited Shipping way for Halloween Orders now.
2 It is better if you buy Halloween Orders before 20th, Oct. We suggest you choose Ready to Ship items.
3 If you have any question, pls free to contact us.